Благоустрій – це не тільки візитна картка кожного населеного пункту, а й один із показників рівня участі громади у вирішенні проблем та перспектив розвитку даної сфери та комунального обслуговування населеного пункту.
Правилами благоустрою Старовижівської селищної ради визначені обов’язки підприємств, установ, організацій, фізичних осіб та громадян у сфері благоустрою з метою забезпечення утримання території громади у чистоті й належному стані.
Статтею 152 Кодексу України про адміністративні правопорушення за порушення державних стандартів, норм і правил у сфері благоустрою населених пунктів передбачена адміністративна відповідальність, яка тягне за собою накладення штрафу на громадян від двадцяти до вісімдесяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян (340-1360 грн) і на посадових осіб, громадян – суб’єктів підприємницької діяльності – від п’ятдесяти до ста неоподатковуваних мінімумів доходів громадян (850-1700 грн). Відповідно до ст. 255 Кодексу протоколи про порушення мають право складати уповноважені особи виконавчого комітету та органи внутрішніх справ.
Порушеннями правил благоустрою вважаються: неналежний санітарний стан територій, влаштування звалищ побутового та будівельного сміття на прилеглій та дворовій території (до уваги – особливо в районі приватного сектора), стоянка транспортних засобів на газонах, самовільне розміщення на спорудах, стовпах, опорах та інших не відведених для цього місцях оголошень, плакатів, об’яв, відсутність відповідного дозволу на розміщення реклами, несвоєчасне косіння об`єктів рослинного карантину, забур’яненість, відсутність договорів на вивезення сміття або сплати за надані послуги, виконання робіт з благоустрою без затверджених проектів на виконання земельних робіт та відповідного ордеру, виданого селищною радою, відсутність огорожі на місці розриття, відсутність урн для сміття тощо.
Важливо!
До порушень правил поводжень із твердими побутовими відходами належить також відсутність заключеного договору на послуги з вивезення побутових відходів незалежно від статусу споживача (фізична чи юридична особа).
Отже, тепер варто добре подумати, чи дотримуватися чистоти та порядку в селі, чи сплачувати великі штрафи. Адже в адміністративної комісії просто не буде вибору між попередженням і штрафом. Сам факт складеного протоколу за ст. 152 КУпАП тягне за собою значні фінансові витрати для порушників. До того ж сплата штрафу не звільняє фізичну чи юридичну особу від виконання робіт щодо ліквідації проявів та наслідків порушення.
Чистота та порядок в нашій громаді залежить від кожного з нас, зробимо нашу громаду чистою та привабливою! По селах громади громадські толоки уже стартували. Переконливо просимо окультурити і усі прибудинкові території.
Дякуємо за розуміння!
Давайте разом дбати про чистоту та комфорт в наших населених пунктах!